09171157363

عضویت در سامانه مودیان

تخصیص،کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

عضویت در سامانه مودیان

تخصیص،کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

بر اساس لایحه دو فوریتی الحاق ۵ تبصره به ماده ۲ قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان که با تصویب یک فوریت در مجلس شورای اسلامی مطرح است، سایر اشخاص حقوقی به جز اشخاص حقوقی موضوع ماده ۱۶ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰، از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ مکلف به رعایت مقررات قانون یاد شده و صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال آن به سامانه مودیان خواهندبود. 

تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان

به کلیه مودیانی که در سامانه ثبت نام الکترونیکی به نشانی https://my.tax.gov.ir ثبت نام داشته و ثبت نام آنها بر اساس معیارهای تعیین شده از نظر سازمان امور مالیاتی کشور تکمیل شده محسوب شود، در سامانه مودیان کارپوشه تخصیص داده شده است.

 مودیان برای ورود به کارپوشه می‌توانند از طریق نشانی https://tp.tax.gov.ir  وارد سامانه مودیان شده و متعاقباً با درج نام کاربری و رمز عبور دریافتی از سامانه احراز هویت، از طریق سیستم احراز هویت سازمان امور مالیاتی، وارد کارپوشه اختصاصی خود شوند.

 کلیه اشخاص حقوقی می توانند از شناسه ملی به عنوان نام کاربری استفاده نمایند.

مشاور مالی و مالیاتی شیراز
حسابدار مالی و مالیاتی شیراز

 پس از انتخاب پرونده مالیاتی، در بخش عضویت کارپوشه امکان تکمیل اطلاعات و دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی ایجاد گردیده است.

شناسه یکتای حافظه مالیاتی دریافت شده به عنوان بخشی از شماره منحصربه‌فرد مالیاتی صورتحساب، در کلیه صورتحساب های فروش صادره درج خواهد گردید.

جزئیات و توضیحات بیشتر در قالب سند«سند راهنمای پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان در بخش کارپوشه و عضویت در سازمان مودیان» و از طریق نشانی اینترنتی intamedia.ir بخش پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، بخش آیین نامه ها، دستورالعمل ها و نرم افزار های مرتبط در دسترس می باشد.

جهت مشاهده بخشنامه ی تخصیص،کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان ، اینجا کلیک نمایید.!

پیام بگذارید

لطفا سوال خود را ارسال نمایید،در اسرع وقت پاسخوگی شما هستیم
ارسال پیام
X